• - - - -

Reklama zewnętrzna musi przyciągać uwagę jak największej ilości osób przechodzących koło niej. Jest bardzo wiele sposobności co do tej formy reklamy, jedynymi ograniczeniami co do niej może być ludzka myśl. Przykładami tego rodzaju promocji mogą być na przykład: reklama na pojazdach, oklejanie witryn sklepów, czy firm/spółek/korporacji, litery przestrzenne, pylony reklamowe, druki wielkoformatowe, reklamy pneumatyczne (czyli tak zwane dmuchańce), branding & re-branding, tabliczki przydrzwiowe (informacyjne), kasetony i wiele, kilka innych o ile wymyślicie coś przyszłościowego. Jak widać możliwości na polepszenie zarówno imażu korporacji, jak również liczby kontrahentów jest bardzo kilka i wyłącznie od was zależy, które z nich wybierzecie. Łączyć można je na różnorodne sposoby. Do reklamy, którą trzeba zainstalować na wysokościach oferujemy również ich montaż wraz z wynajęciem zwyżki. Jak widać, ażeby rozpoczęły się lepsze czasy dla Twojej firmy wymaganie na prawdę niewiele - starczy wymyśleć projekt, wybrać sposoby reklamy i skontaktować się z nami. My już zajmiemy się resztą. Reklama zewnętrzna wymiata.

This entry was posted on Monday, April 11th, 2011 at 7:49 am and is filed under Biznes, Firmy. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply