• - - - -

W dobie internetu, gdzie pod każdą szczechom jest komputer i dostęp do wirtualnego świata taka usługa jak SEO (ang. Search engine optimization) stron internetowych, SEO (ang. Search engine optimization) w wyszukiwarkach czy pozycjonowanie w google jest naprawdę bardzo powszechna. Tak rzeczywiście nawet jedna osoba o tym nie mówi bezpośrednio bo żadna z wielkich, szacownych firm nie przyzna się bezpośrednio, ze korzysta z usług pozycjonowania. Dla mnie jako specjalisty reklamy internetowej jest to zupełnie zrozumiałe. Przeciętnemu użytkownikowi hasło SEO (ang. Search engine optimization) stron internetowych WWW nic nie mówi, komuś odrobinę obytemu w cyber sferze coś tam brzęczy na słowo optymalizację SEO, ale w większości ma to wydźwięk negatywny. Niestety czy stety optymalizację SEO w google w zdecydowanej większości przypadków jest traktowane jak próba oszustwa i przechytrzenia systemów odpowiadających za cały wirtualny świat i kierujących jego porządkiem. Nie mnie rozstrzygać technicznie czy jest to słuszne czy nie– zostawmy to jajogłowym. Dla mnie zaskakujące jest jak prędko zmienia się świat reklamy i jak bardzo należy być na czasie. Jeszcze kilka lat temu wystarczył ładny spot reklamowy puszczony przed wiadomościami z lotnym hasłem stylu „ojciec prać”, a dzisiaj już to nie wystarczy, gdyż firma która nie istnieje w internetowej rzeczywistości – bez swojej strony, bez korzystania z usług pozycjonowania tak naprawdę nie istnieje w świecie rzeczywistym lub jeszcze tylko troszkę po istnieje.

This entry was posted on Sunday, December 12th, 2010 at 2:59 am and is filed under Firmy, Internet, Pozycjonowanie. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply